בנייה ושיפוצים קניות וצרכנות

מפות פי וי סי לשולחן

רבות כתבו על אלמנטים ופרטים להלבשת הבית. החלטתם להחליף את השולחן העגול או המרובע כי הוא כבר ישן או משעמם אתכם. רגע שאתם נפטרים ממנו והולכים להוציא המון כסף בלקנות חדש. עצרו רגע, המוצר הזה הולך לשדרג לכם את השולחן פלאים. הגיע הזמן להוסיף קצת צבע לשולחן בפינת האוכל או השולחן בסלון. קדימה, באמצעות מפת פי וי סי איכותית בהתאמה אישית תוכלו לשלב אותו בצורה מושלמת ולהעניק לשולחן שלכם מראה חדש.

מפות שולחן העשויות מפי וי סי בעיצובים מרהיבים, בצבעים ובצורות ייחודיות. עיצוב שישתלב נהדר עם הריהוט שיש מסביב. מפת שולחן דקורטיביים עם עלי טורקיז או מנדלה בעיצוב וצבעים יפיפים.

את המפות ניתן להשיג במספר גדלים, בחיתוך לייזר עגול ומדויק ובחיתוך מלבני. המפה מושלמת לשולחן אוכל, ניתן כמובן לנקות אותה בקלות רבה ואינה דורשת תחזוקה או טיפול שוטף. מתייבשת בקלות ודוחה אבק.

לפני שבוחרים עיצוב למפה – מה חשוב לדעת

ניתן להזמין מפות פי וי סי עגולות או מרובעות לשולחן אוכל, שולחן אירוח או כל שולחן אחר. חשוב למדוד היקף או אורח ורוחב על מנת להזמין מפה שתשב בצורה מושלמת על השולחן. בנוסף יש לבחור צבעים ועיצובים שיתאימו לחלל שמסביב. לרוב אלמנטים בהירים הנוטים לגוונים לבנים, ארונות מטבח בהירים, כיסאות וריצוף בהיר ישתלבו יותר טוב עם מראה של מפה בצבעים כהים ודומיננטיים וכנ"ל ההפך, ריהוט ואלמנטים כהים יותר ישתלבו נהדר עם מפות בצבעים בהירים יותר.

מפות מעוצבות לשולחן אוכל

היתרון במפה העשויה מפי וי סי שנוח וקל לנקות ומעבר לכך שומרת על העץ והשולחן עצמו מפני שריטות ומפגעים שעלולים להיווצר עם השנים. פתרון עיצובי מושלם לחידוש שולחן האוכל וזול. תוכלו לשדרג את שולחן האוכל שלכם בסכום נמוך ולהעניק לו מראה חדש לאירוח מושלם. כאשר נרצה לרענן את המראה, לא נצטרך להחליף את כל השולחן. כל שנצטרך הוא לבחור עיצוב חדש למפת הפי וי סי ולהתחדש.

לדוגמאות נוספות בקרו באתר >> https://raayonotm.co.il/c/map