כללי

שירה בציבור עם יוסי לב

שירה בציבור עם יוסי לב

ערב שירה בציבור הוא ערב חווייתי, אשר יכול להתאים לאנשים בכל הגילאים ומכל קצוות האוכלוסייה. השירה ידועה בכוח שלה לקרב לבבות ולהעלות את מצב הרוח, כך שעם השירים הנכונים, גם צעירים וגם מבוגרים (ביחד או לחוד) יכולים ליהנות מערב חווייתי ונעים אשר יגרום להם לצאת ממנו עם חיוך גדול ומאיר על הפנים.

יחד עם זאת, בכדי ליהנות מכל היתרונות אשר טמונים בשירה בציבור, חשוב מאוד לבחור את מוביל או מנחה הערב בקפידה ולוודא שמדובר במוזיקאי מנוסה וכריזמטי, אשר מחזיק בהיצע מגוון של שירים, ישנים וחדשים מז'אנרים מוזיקליים שונים.

בדיוק במקום הזה, נכנס יוסי לב לתמונה ועם ניסיון של שנים ארוכות ורזומה מפואר, אשר כולל הנחיית אירועי דגל בתחום השירה בציבור כגון: "שרים עצמאות" בתל אביב, מבטיח ערב שירה חווייתי, ייחודי ומהנה.

שירה בציבור עם יוסי לב
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר :







התאמה לכל אירוע ולכל קהל
שירה בציבור היא פעילות אשר יכולה להתאים עבור כל סוגי האירועים ובין היתר: אירועים עסקיים, אירועים פרטיים, בתי ספר, ימי גיבוש, חגים ואירועים אחרים.

כאשר המטרה תהיה לבחור בתכנית שירה בציבור אשר תתאים לסוג האירוע, לקהל המוזמנים, להעדפות המארגנים ולקונספט של האירועים (במידה ויש כזה). אם גם אתם תרים אחר שירה בציבור לאירועים, תשמחו לגלות כי יוסי לב מציע תכניות שירה בציבור אשר יכולות להתאים לכל אירוע ועבור כל סוגי הקהלים.

יוסי, ישמח כמובן לשבת אתכם, להקשיב לכל הבקשות והציפיות שלכם מהפעילות, ובהתאם, לסייע לכם בבחירת התכנית המתאימה ביותר מתוך ההיצע, או להרכיב תכנית שירה חדשה בהתאמה אישית.

מגוון רחב של תוכניות שירה לבחירה
ערבי שירה בציבור (שיכולים כמובן, להתקיים בשעות הבוקר או הצהריים), יכולים להתבסס על קונספטים שונים ולהיות מותאמים באופן פרטני לקהל המשתתפים כך שניתן ליהנות לדוגמא, ממפגשי שירה עם שקופיות, שירונים או מצגות ולכלול שירים מגוונים חוצי גיל או זמנים.

ערבי שירה בציבור אף יכולים להתבסס על שירים של אמן מסוים (מלחין, משורר או זמר), הערבים יכולים להיות משולבים עם ריקודים ויש עוד מגוון רחב של תכניות שירה בציבור מגוונות, אשר יכולות להיבנות לדוגמא, על סגנונות מוזיקליים מסוימים, על שירי עם, על שירים מתקופה מסוימת והאפשרויות הן עוד רבות ומגוונות.

יוסי לב, מציע מגוון רחב של תכניות שירה בציבור לבחירה ובין היתר: "לשיר עם כל הלב", לשיר עם יוסי לב וחברים" (תכנית המשתפת זמרים ונגנים נוספים), "שרים ורוקדים 60", ערב משירי אהוד מנור ועוד מגוון רחב של תכניות.
ההיצע הרחב והמגוון של תכניות השירה בציבור, מאפשר לכל מי שמעוניין בפעילות מהסוג הזה, לבחור את התכניות אשר תענה על בקשותיו, העדפותיו וצרכיו בצורה הטובה ביותר.

ניסיון, כישרון, יצירתיות ועדכניות
ערב שירה בציבור יכול להוות כחוויה מהנה, משמחת ומגבשת, כאשר הצלחת הערב תתבסס כאמור, בראש ובראשונה, על היכולות והכישורים של מנחה הערב ועל התאמת השירים לקהל – כאשר מנחה מנוסה ומקצועי, ידע להיות קשוב לקהל, להקפיד על גמישות ובמידת הצורך, גם לשנות את התכנית המקורית בזמן אמת – בחלק מהתכניות, הקהל מקבל הזדמנות לבחור את השירים המועדפים עליו.

זאת בדיוק הסיבה שכל מי שמעוניין בתכנית שירה בציבור, עבור כל אירוע וכל סוג של קהל, יוכל למצוא את יוסי לב ככתובת הנכונה למטרה.

הניסיון הרב, תכניות השירה הרבות והמגוונות, הגמישות וההקפדה על המקוריות ועל העדכנות, הפכו את יוסי לב ברבות השנים לאחד מהאומנים הפופולריים והמבוקשים בתחום השירה בציבור.

להזמנות ולקבלת פרטים נוספים, מוזמנים ליצור קשר בטלפון: 072-3954249
בקרו באתר האינטרנט: http://www.yossilev.com/