בנייה ושיפוצים כללי קניות וצרכנות

שילוט לאתרי בנייה : פרסום שעובד

שילוט לאתרי בנייה הוא שם כולל למגוון של שלטים המותאמים בהתאמה אישית לצרכיו של העסק ובמיוחד גם לצרכיו של המקום. יתרונותיו של דפוס בהדפסה רחבה מנוצלים גם על ידי בעלי מקצוע רבים כגון אדריכלים, מתכננים, שרטטים, יועצים ועוד. הדפסה רחבה מאפשרת הפקת פרויקטים מורכבים ביותר בנוחות מרבית ובקלות. הדפסות שילוט ענק עוזרות לקדם את העסקים באמצעות מוצרי פרסום ושיווק המיוצרים בשיטת הדפסה בפורמט הרחב. בעלי עסקים תמיד מחפשים דרכים יצירתיות נוספות לקידום וחשיפת העסק שלהם,

מה צריך לקחת בחשבון בשילוט לאתרי בנייה?

  • תנאי שטח, שיכולים להיות מאתגרים בלשון המעטה.
  • על השלט הנבחר להשתלב נכון במרחב מבחינת צבעוניות.
  • על השלט להחזיק מעמד לאורך זמן.
  • לקדם את העסקים המעורבים ולחשוף אותם לכמה שיותר לקוחות.
  • שילוט אתרי בנייה צריך להיות בולט לעין עבור העוברים ושבים.

בשביל מה צריך שילוט לאתרי בנייה?

ברוב המקרים מטרת השילוט להציג את פרויקט הבניה עצמו ולפרסם את הקבלן. על השלטים לכלול, במסגרתם, מידע רב וחשוב וגם ברורים וחדים מאד. מכיוון שמדובר בשלטים גדולים, חשוב שישתלבו באופן טבעי בסביבתם.

קהל היעד של שלטים לאתרי בנייה

חברתנו מייצרת מגוון גדול של שלטים לאתרי בניה, שלטים לקבלנים, שילוט מתכננים, שילוט לאדריכלים שילוט באתרי בנייה, שלטים על גדרות, שלטים למגרשים ועוד.

אופציות לשלטים לאתרי בנייה

השלטים מיוצרים במגוון צבעים וגדלים.

ניתן לייצר שלטים העשויים מפח.

שלטים העשויים עם מסגרת עץ.

שלטים העשויים מחומר PVC ועוד.

שילוט ענק

בעידן בו תחרות הפרסום הופכת ליותר ויותר מעניינת ומסקרנת, יותר ויותר אנו נתקלים בשילוט ענק הנראה למרחוק ומותקן על קיר שניתן לראותו מרחוק. זה עובד כך בכל העולם ובעשור האחרון המגמה של שילוט ענק עובדת חזק מאד גם בישראל.

למה לעשות שילוט ענק

שילוט ענק מאפשר להפיק מוצרי פרסום, שיווק ומכירה לבתי העסק ולקהל הפרטי בדרך יצירתית ומעניינת. ללקוחות פרטיים יש מגוון מוצרי הדפסה בשילוט ענק כמתנות לאירועים שונים: מדבקות ענק לחדר ילדים, שילוט אתריי בנייה, מדבקות לרכב, הדפסת תמונה על קנבס, פוסטרים לבית ולמשרד, שלטי לוקובונד ועוד.

אדריכלים ומעצבים למשל נעזרים בשילוט ענק באמצעות הדפסה בפורמט הרחב, כגון פרויקטים מורכבים מקצועיים לחברות גדולות וכיוון שהדפסות ענק מתבצעות על ידי מיכון דיגיטלי מתקדם, ניתן לעמוד בלוחות זמנים קצרים ביותר להשלמת פרויקט מורכב ורציני.

שילוט ענק לחשיפה ענקית

הדפסות של שילוט ענק גורמות לאנשים לעצור ולהסתכל, ולא להתעלם כמו מרוב הפרסומות בימינו. שילוט מסוג זה מאפשר לעסק להעביר את המסר שלו תוך שימוש במגוון עצום של חומרים וגדלים, יצירתיים ומעניינים וכמובן חדשניים.

טיפים למיקום שילוט ענק

הצרכן חולף על פני השלט בשעה שהוא הולך ברחוב, נוסע במכונית או באוטובוס, ואם השלט גדול במיוחד, יתכן שישים לב אליו גם בשעה שיביט מהחלון בקומה גבוהה. חשוב לתכנן נכון את המיקום של שלטי הענק על מנת ליצור נראות נכונה וניהול נכון של התקציב.

תנועת אנשים – חשוב למקום את השלט במקום שבו שהוא ייחשף לכמה שיותר צרכנים פוטנציאליים למסר,למוצר או לשירות. ככל שציר התנועה מרכזי יותר, כך חולפים בו יותר אנשים וכפועל יוצא, רואים את השלט שלנו. יש לקחת בחשבון שעלות רכישת זמן פרסום בציר תנועה מרכזי תהיה גבוהה מזו של של רחוב צדדי ושקט.

  • גודל – ככל שגודל השלט גדל, הוא מאפשר למפרסם יותר מקום לטקסט, מרחב לשימוש בתמונות גדולות וכו'. עם זאת, על גודל השלט להיות במתאם למרחק מהכביש.
  • יצירתיות- ההתפתחות הטכנולוגית הקיימת היום מאפשרת לשלב אלמנטים שימשכו את תשומת לב הקהל בדרכים מאד מעניינות.