בנייה ושיפוצים בעלי מקצוע

מנוף הרמה : העברת דירות ושירותי מנוף

כמעט כל מבנה שמוקם בימים אלה מצריך שימוש בכלים משוכללים ובציוד מכני והנדסי כבד. במקביל, כמעט בכל אתר בניה ניתן גם למצוא מנוף הרמה אחד לפחות ולעיתים גם יותר מאחד. מנופים מוכיחים יעילות מרבית גם במספר ניכר של הובלות ועבודות העברה. משום כך, הרבה מאוד חברות לאספקת שירותי הובלה מציעים במקביל למשאית הובלה איכותית ולשירותים של אריזה ופריקה גם שירות של מנוף משוכלל.

העברת דירות ושירותי מנוף

שירות של הובלות בשיתוף מנוף הרמה מקובל מאוד בעבודות של העברת דירות. אין ספק שיש חברות הובלה שפועלות בעיקר על סמך כוחם וזריזותם של פועלים חסונים וסבלים מיומנים. עם זאת, ישנם מקרים שבהם המנוף בהחלט יכול לסייע, להקל ואף לחסוך בזמן.

בבניינים ישנים שאין בהם מעלית, כאשר המעלית מקולקלת או כאשר תא המעלית פשוט קטן מאוד – מנוף עושה עבודה מצוינת. גם כאשר המעלית תקינה אבל חדר המדרגות בנוי באופן מאוד לא נוח או אפילו כאשר דלת הדירה צרה מאוד ביחס לתכולה, הובלה בשיתוף עם מנוף יכולה לחסוך הרבה מאוד בעיות. כדאי לדעת שמנופים מודרניים יכולים להגיע כמעט לכל מקום ויש להם יכולת תמרון מצוינת. הם יכולים להתרומם גם לקומות גבוהות מאוד ומדף ההטענה שלהם מגיע לכל חלון ולכל מרפסת.

מנוף להעברת משרדים

לצד העברה והובלה של בתים ודירות, מנוף הרמה גם מסייע בלא מעט עבודות של העברת משרדים. זה יכול להיות משרד קטן של עורך דין, משרד גדול של חברת פרסום או מתחם אדמיניסטרטיבי של ארגון גדול – בכולם לשימוש במנוף יש משמעות ברורה. המשמעות שאנו מדברים עליה היא חיסכון בזמן. עבור לקוחות עסקיים – יש לכך גם משמעות של חיסכון בכסף שכן העברה זריזה יותר מאפשרת חזרה מהירה יותר לפעילות והמשך עבודה מול הלקוחות. משום כך, אין להתפלא על כך שלקוחות עסקיים רבים מעדיפים להזמין מנוף על מנת לזרז ככל שניתן את המעבר. בדרך כלל, ייעשה שילוב בין כוח זרועותיהם של הסבלים לבין המהירות האופטימלית של המנוף, גם בנשיאת ריהוט, ארונות פלדה וארגזים עמוסים.

מנוף לכל מטרה

מלבד הנחיצות של מנוף הרמה בהעברה של דירות ושל משרדים, הוא בהחלט יכול לבוא לעזר גם במצבים אחרים. לקוח שמעוניין להיפטר מארון ישן בכדי להחליפו בחדש לא חייב להתאמץ ולפרק. עם מנוף הרמה אפשר לסלק את הארון הישן ואם צריך – גם להעלות לדירה את הארון החדש. גם בפינוי של ירושות או תכולות ניתן להיעזר במנוף וכך גם כאשר רוכשים פסנתר חדש או כשרוצים להעביר למשרד כספת חדשה וכבדה להפליא. שירותי מנוף, אם כן, יכולים לסייע במגוון רחב של מצבים.

שירות עם אחריות

הפעלה נכונה ובטיחותית של מנוף הרמה איננה דבר טריוויאלי. הפעלה של מרים משא מצריכה ידע וניסיון שכן כל תנועה לא נכונה, כל שיקול מוטעה יכול להוביל להרס של רהיט, להשחתה של רכוש או לפגיעה, חלילה, בעוברים ושבים. משום כך, תמיד כדאי להעדיף הזמנה של מנוף שמגיע ביחד עם חברת הובלות מקצועית, אחראית ומנוסה. במקביל, אין לוותר על בדיקה שהעבודה מבוטחת. ביטוח חשוב לכל מקרה בלתי צפוי ויש בכך כדי להעניק שקט נפשי חיוני.

אם נרצה לסכם, חברת הובלות מודרנית, מיומנת ובעלת מוניטין מציע כיום שירותי מנוף לצד משאית גדולה, עם ארגז אחסון מובנה. מנוף שמגיע לקומות גבוהות, מפעיל מנוף מיומן וסבלים חסונים הם שילוב מוצלח שמוכיח את עצמו יום אחר יום, אצל יותר ויותר לקוחות.