קניות וצרכנות

מאז שיש לי קלנועית, הרבה יותר קל לי!

קלנועית היא פתרון תחבורתי ניידי וקומפקטי, אבל גם הרבה יותר. מסוגלת לחולל עבורכם מהפך בחיים ומתאימה לאוכלוסייה מגוונת. לבני גיל הזהב, בעלי מוגבלות בניידות, אפילו בעלי עסקים שזקוקים לפתרון לוגיסטי.

קלנועית מעניקה איכות חדשה לחיים, בהרבה מאוד מצבים והזדמנויות. "לספק ללקוח קלנועית חדשה גורם לנו סיפוק עצום, מפני שאנחנו יודעים עד כמה זה חשוב". כך מסבירים נציגי חברת החלק דגני יעקוב בע"מ. אם אתם מתניידים כיום בתחבורה ציבורית, ברכב פרטי או מוניות, נציג לפניכם את התועלת של הקלנועית עבורכם.

בשורות הבאות נסביר:

• יתרונות הקלנועית בשבילכם.
• אילו סוגי קלנועיות קיימות.
• איך תדעו לבחור מה הכי נכון בשבילכם.
• מה יש לחברת החלק דגני יעקוב בע"מ להציע לכם ואיזה ערך מוסף תקבלו מאיתנו.

מדוע ולמה הקלנועית מוצלחת כל כך

חלק גדול מלקוחותינו הינם בני גיל הזהב, אשר מוצאים בקלנועית את הפתרון המושלם לניידות. היא מושלמת כל כך, מפני שיש לה יכולות שאין לשום חלופה אחרת. אם אתם נוהגים ברכב פרטי, אם אתם מיטלטלים בדרכים באוטובוסים או במוניות, אתם יודעים שזו מציאות לא פשוטה. ושימו לב כיצד הקלנועית משנה את התמונה.
קלנועית יכולה להתאם לנסיעה ממש מפתח הבית. אם צריכים לצאת לסידורים, לבקר את הנכדים, לצאת לקניות, אין בעיות. אתם פשוט מתיישבים ונוסעים. אין צורך לחפש חניה. לא צריך ללכת עד לתחנת האוטובוסים או בחזרה. לא משלמים ביוקר על מוניות.

קלנועית, זהו אמצעי תחבורה נוח, נגיש וזמין. הרבה יותר זול ונגיש גם מבחינת עלות, ביחס לחלופה כמו אחזקת רכב או נסיעה במונית. חלק מהדגמים מאפשרים נסיעה אפילו בתוך מרכז מסחרי או קניון. לא צריך לסבול מרגליים כואבות או ברכיים כואבות. זהו כלי תחבורה זריז ונייד שלא מצריך רישיון נהיגה. לא צריכים להתאמץ או להסתכן בנפילה, חלילה. כלומר, השימוש בקלנועית משלב בין איכות חיים לבין בטיחות.
הקלנועית מתאימה לכם מאוד, גם אם אין לכם רישיון נהיגה ואם אף פעם לא נהגתם ברכב. היא מאוד קלה לשליטה, ולא יקרה לתחזוקה. היא פועלת על מצבר, ללא מנוע שצורך דלק. היא יציבה מאוד, מתאימה לנסיעה בכל מקום, כביש או מדרכה, ללא כל בעיה. אין צורך לשלם עבור ביטוח, לא צריך לחפש חניה. בקיצור, היא מעניקה גמישות מיטבית לאיכות חיים גבוהה!

החלק דגני יעקב בע"מ
סוכנות קלנועים מורשת תל יוסף
https://www.kolnoit.info/
להדגמה בביתכם ללא התחייבות חייגו:
052-8511386 | 054-7800554

 

אילו סוגי קלנועיות אפשר למצוא אצלנו

• קלנועית ליחיד – פתרון קומפקטי, נוח לנהיגה ולשליטה. מאוד ניידת, מאוד נעימה לנסיעה ואפילו יפה למראה. למי היא מתאימה: לשימוש ליחיד, בגיל הזהב או לאנשים בעלי מגבלת ניידות קבועה או זמנית (למשל החלמה מניתוח, מחלת שרירים).
• קלנועית לזוג – מתאימה לשניים, גדולה ויציבה. יכולה לקחת שני בני גיל הזהב בנחת, לכל מקום. יש דגמים בעלי גגון שמעניק צל. אפשר להסיע בצורה כזאת גם את אחד הנכדים או לנסוע ביחד עם מטפל או מטפל, חבר או חברה.
• דגמי מיני – אלה דגמים קטנים במיוחד, מתקפלים וחלקם גם מתפרקים. מתאימים לכל מקום ונוחים לאחסון. אפשר לקפל ולשים בתא המטען ברכב. אפשר לקחת קלנועית ייעודית, אפילו לטיסה לחו"ל.
• קלנועית כפתרון לוגיסטי – דגים יחסית גדולים וחזקים, שמשמשים עסקים, מפעלים, מחסנים. הובלת אנשים ומטען, בקלות.
אנחנו נותנים לכם יותר
חברת החלק דגני יעקוב בע"מ נותנת לכם יותר, בגלל האמינות, הוותק, הניסיון והמבחר. אנו מהחברות הוותיקות ביותר בתחום זה. אצלנו תמצאו את כל סוגי הקלנועיות, חלקים ותוספות, שירות אדיב ואמין. אצלנו רק דגמים תקניים ואיכותיים. פנו אלינו וקבלו הדגמה לא עלות, עד הבית ונסו בעצמכם.

החלק דגני יעקב בע"מ
סוכנות קלנועים מורשת תל יוסף
https://www.kolnoit.info/
להדגמה בביתכם ללא התחייבות חייגו:
052-8511386 | 054-7800554