עולם האישה

כיצד מבוצע טיפול המזותרפיה?

נשים וגברים המקפידים על תחזוקת עורם כבר יודעים, שסכין המנתחים היא האופציה הטיפולית האחרונה ושעדיף למצות קודם לכן את כל שיטות הטיפול האחרות שאינן כרוכות בניתוח. הטיפולים האחרונים בתחום האנטי-אייג'ינג מיועדים לשפר באופן ניכר את מראה העור ללא התערבות כירורגית. אחד מטיפולים אלו הוא מזותרפיה וטיפול זה מבוסס על שיטה ייחודית של הזרקות תת עוריות ממוקדות המזינות את העור בחומרים איכותיים שונים : מינרלים וחומרי אנטי אייג'ינג. חומרים אלו מאפשרים לעור לשמר את המראה הרענן שלו ואף מעכבים את ייצורם של קמטים חדשים.

טיפול מזותרפיה בקריות מיועד לנשים וגברים בני כל הגילים וכדאי (ואפילו מומלץ) להתחיל בטיפול זה מוקדם ככל האפשר, כלומר בגיל שבו מתחילים לזהות בבירור קמטים שונים. טיפול מוקדם הוא מומלץ כי הקמטים השונים רק יילכו ויעמיקו עם השנים. טיפול המזותרפיה יעיל לא רק לטיפול בקמטים בעור הפנים אלא גם לקמטים בצוואר, במחשוף ובכפות הידיים. למעשה, טיפולי פנים בקריות פותרים מספר בעיות בבת אחת ולאפשט מקסימלי מומלץ לבצע סדרה בת שלוש הזרקות לפחות. עם זאת,  אפשר להסתפק בטיפול מזותרפיה יחיד כי די בטיפול מזותרפיה יחיד כדי לתרום לשיפור משמעותי ומיידי בנראות של העור : העור נראה בוהק, תוסס, חיוני, זוהר וקורן.

בעבר, טיפולים קוסמטיים שונים, כולל טיפולי מזותרפיה בוצעו במרכז הארץ בלבד אך כיום יש אפשרות לבצע טיפולי מזותרפיה בקריות. אפשרות זו לא רק חוסכת מכם את הנסיעה המיוחדת למרכז הארץ אלא גם מציעה לכם טיפולי מזותרפיה יעילים, אסתטיים ובטוחים ברמה גבוהה.

מה תפקידו של טיפול מזותרפיה בקריות ?

מזותרפיה הוא פיתוח ביו-רפואי חדשני שפועל בשלושה מישורים שונים:

  • טיפול המזותרפיה מחדיר בצורה עמוקה מינרלים שונים אל תוך העור
  • טיפול המזותרפיה מחזיר את הנפחים בעור הודות לשימוש בחומצה היאלרונית
  • טיפול המזותרפיה משתמש במחטים דקיקות שמסייעות בהגברת הייצור הטבעי של הקולגן בעור ובכך מחזיר לעור את גמישותו ומעכב ייצור של קמטים חדשים.

טיפול מזותרפיה בקריות כולל כאמור הזרקות ממוקדות באמצעות מחטים דקיקות במיוחד, והחדרה תת-עורית של תרכובת המכילה חומרים מזינים שונים. תרכובת החומרים מותאמת באופן אישי לכל מטופל ומטופלת בהתאם למצב העור של המטופל/ת ובהתאם לאורח חייו (עישון, תזונה, חשיפה לשמש ועוד). חומרים אלו מזינים את העור באופן ישיר, מרעננים וממריצים אותו וכאמור מגבירים את מידת האלסטיות שלו עד כדי כך שמתעכב ייצורם של קמטים חדשים.

התרכובת המשמשת לטיפול המזותרפיה בקריות היא תרכובת של ויטמינים, אנטי אוקסידנטים, מינרלים ותרכובות הומיאפותיות אשר מזינות את העור. לתרכובת זו מוסיפים לרוב חומצה הילארונית, שיוצרת אפקט של מתיחת העור. החומצה מעניקה אפקט של מילוי כל השטח המטופל, כך שנוסף על הבוהק אותו מקבל העור, מושג גם אפקט של מתיחה ושל החזרת נפחים אל רקמות השריר באזורים שהוזרקו.

כיצד מבוצע טיפול המזותרפיה בקריות ?  

ככל טיפול מזותרפיה אחר, טיפול מזותרפיה בקריות אינו כולל חיתוך של העור או הרדמה וניתן לאלחש את האזור במשחת אלחוש טרם הטיפול. ככל טיפול מזותרפיה אחר גם לאחר טיפול מזותרפיה ייתכנו תופעות לוואי קלות כגון אדמומיות, כאב, נפיחות או רגישות באזור שהוזרק. גם לאחר טיפול מזותרפיה בקריות אסור להיחשף לעור השמש ויש להקפיד על תזונה נכונה, פעילות גופנית ושתייה מרובה של מים. טיפול זה כאמור יכול לשמש גם כטיפול מניעתי עבור נשים וגברים שהחלו לזהות על עורם קמטים וזאת כדי לעכב את העמקת הקמטים הקיימים או את היווצרותם של קמטים חדשים.