בריאות ורפואה

טיפול בדיקור סיני לחולי סרטן

ענת מסקנס מטפלת בדיקור סיני ויפני לסרטן.

את הכשרתה כמומחית לדיקור לסרטן היא רכשה בהכשרה מיוחדת מטעם בית חולים בלינסון. הכשרה זו מאפשרת למטפל ברפואה סינית לתת טיפול אינטגרטיבי המשתלב עם הטיפולים הקונבנציונליים הקשים שרוב חולי סרטן מקבלים בבתי החולים.

הטיפול בדיקור במהלך הטיפולים הכימיים

כל מטופל הפונה לקליניקה של ענת מסקנס זוכה לתוכנית טיפולית אישית. תכנית זו, נתפרת באופן מדויק לאחר אבחון מקיף. האבחון של ענת מסקנס מתייחס לכל הגורמים המרכיבים את תמונת מצב בריאותו של המטופל. אבחון שחותר לראות את התמונה בכללותה.

להבדיל מהרפואה הקונבנציונלית, שהיא על פי רוב סימפטומטית, מתמקדת בתסמינים ושואפת לאתר פתרונות מידיים וחיצוניים, הרפואה הסינית, מעמיקה בחיפושיה במטרה לאתר את שורש הבעיה ולאבחן היכן, כיצד ומדוע הופר מלכתחילה האיזון בגוף.  בדרך זו ניתן למצוא את החוט המקשר בין מכלול רחב של תסמינים שלכאורה לא קשורים זה לזה. חיפוש זה, מאפשר לטפל בבעיה מהשורש, מה שגורם ברוב המקרים לתסמינים להיעלם.

ההכשרה שעברה ענת מסקנס, בבית החולים בלינסון, בתחום הרפואה הסינית לטיפול בסרטן, מאפשרת לה לקרוא תיקים אונקולוגיים, להבין את מהות וסוג הסרטן המדובר, את אופי הטיפול שהאדם מקבל ואת תופעות הלוואי הצפויות .כל זה מסייע לענת מסקנס לקבוע תכנית טיפולית מותאמת באופן מיטבי לכל מטופל ומטופל.

מומלץ להתחיל את הטיפול בדיקור סיני עוד לפני הניתוח ואו התחלת טיפול כימותרפי. המטרה - לחזק ולהכין את הגוף לקראת ההתמודדות מול הטיפולים הקשים.

הטיפולים הכימיים גורמים לרוב לתופעות לוואי קשות : כאבים, בחילות, הקאות, שלשולים, חולשה, סחרחורות, פצעים בחלל הפה, קוצר נשימה, חוסר תיאבון, חרדה, קור וצמרמורות, נדודי שינה ...)

לא זו בלבד שהטיפול בדיקור מקל משמעותית על התופעות האלה, הוא גם מחזק את הגוף ואת המערכת החיסונית הנפגעת כל כך מהחומרים הכימיים. כמו כן, הוא גם מסייע לנפש בהתמודדות עם המחלה.

ענת מסקנס - מטפלת בדיקור סיני
מומחית לדיקור לחולי סרטן מטעם בית חולים בלינסון. השאר פרטים וניצור איתך קשר :





הדיקור לאחר הטיפולים הקונבנציונליים

מומלץ ביותר להמשיך עם הטיפולים בדיקור גם לאחר סיום סדרת הטיפולים הקונבנציונליים, שכן מדובר בשלב קריטי מאוד שבו הגוף חלש ופגיע בעקבות הטיפולים. הטיפול בדיקור בתקופה זו נועד לחזק ולאזן מחדש את הגוף באופן שמפחית משמעותית את הסיכון להתפרצות מחודשת של המחלה. זה שלב שבו חשוב מאוד להתמיד בטיפולי דיקור ואת התוצאות המבורכות ניתן לראות בתוצאות של בדיקות דם שחוזרות לערכים תקינים.

מה מיוחד בקליניקה של ענת מסקנס?

בקליניקה של ענת מסקנס אתם תקבלו הרבה מעבר לדיקור.
ענת מסקנס לא עוזבת את החדר. היא נשארת עם המטופל במהלך כל שעת הטיפול ובנוסף לדיקור נותנת מעטפת טיפולית רחבה מאוד :

- הדרכה לתזונה מותאמת למטופל ולמחלתו.
- הדרכה לנטילת תוספים התורמים להחלמה.
- צמחים
- הדרכה וליווי בתחום הרגשי : איך לשלוט ולנהל מחשבות, הרפיה, דמיון מודרך, שיחות ותמיכה רגשית.

כמו כן ענת מסקנס מטפלת במגוון רחב של מחלות כרוניות תוך דגש על התפיסה ההוליסטית המאמינה שהאדם מהווה ישות שלמה, שמכלול מערכותיו שזורות זו בזו ומקיימות יחסי גומלין שאינן ניתנות להפרדה.

ענת מסקנס מאמינה שצריך לטפל באדם ולא במחלה ואת זה היא מיישמת יום יום בקליניקה.