כללי

טיולי ג'יפים משפחות

טיולי ג'יפים למשפחות מתאימים לאלו שמאמינים שפארק ההרפתקאות הכי מרגש שיש הוא הטבע עצמו. ובמילים אחרות – הם אידיאלים למשפחות אקטיביות שמבחינתן "הכל כלול" הוא כלל לא אופציה. אנחנו ממשיכים אתכם להמשיך לקרוא ולגלות למה גם אתם חייבים לעצמכם טיולי ג'יפים משפחתיים.

טיולי ג'יפים משפחתיים בארץ ובחו"ל נחשבים לדרך שונה ומעניינת לחופשה מסיבה אחת – בטיולי ג'יפים הנסיעה היא רק התחלה של פעילויות מהנות שכל המשפחה אוהבת: תצפית משותפת על נופים מרהיבים ביופיים (וכמובן סלפי משפחתי), רפטינג, שחייה בנהרות, שיט קיאקים ושאר חוויות משפחתיות שיוצרות הים את הזיכרונות של מחר.

בארץ או בחו"ל?

טיולי ג'יפים משפחתיים בארץ מאפשרים ליהנות מהג'יפ שכמעט לכולנו יש בצורה המקורית שלו (כלומר כרכב 4*4 שמיועד לנסיעות בשטח), כך שזו הזדמנות מצוינת ללמד את הילדים אהבת הארץ וציונות בצורה אישית וחווייתית במיוחד. לעיתים קרובות רק באמצעות ג'יפ אפשר להגיע למקומות ייחודיים (למשל אתרי מורשת) – מה שמאפשר חופשה משפחתית עם ערך מוסף

עם זאת, גם לטיולי ג'יפים משפחתיים בחו"ל יש ערך, למשל הם מאפשרים להכיר תרבויות אחרות באופן בלתי אמצעי בלי מסננים ובלי דעות קדומות. וכמובן שזו הזדמנות מצוינת לגיבוש משפחתי שלא ניתן להשיג אותו בשום דרך אחרת. כידוע חופשה משפחתית יכולה להפוך בקלות מחלום לסיוט, אבל בטיולי ג'יפים משפחתיים הסיכוי לכך נמוך כי כולם עסוקים בהנאה.

גאורגיה כמשל

אחת הדוגמאות המוצלחות ליעד מתאים עבור טיולי ג'יפים בחו"ל היא גאורגיה, כך שיש סיבה טובה לכך שהיא פופולרית כמדינה לטיולי ג'יפים משפחתיים של ישראלים בחו"ל. רוב טיולי הג'יפים המשפחתיים בגאורגיה מתמקדים בחבל סוונטי – אזור שנמצא לרגלי הקווקז הגבוה ושנחשב למסתורי וליפה במדינה.

טיול זה כולל אטרקציות ייחודיות כמו ביקור במערות ורדזיה, חצייה בג'יפים של הקווקז הנמוך, הכרות עם אוכלוסייה מבודדת וביקור באתרים היסטוריים מרתקים – מה שאומר שכל אחד מבני המשפחה ימצא בו משהו לאהוב. המשמעות היא שמדובר בטיול ג'יפים יחסית קרוב לבית, אבל כזה שמאפשר חוויה משפחתית יוצאת דופן במינה שכולם ייהנו בה ויזכרו אותה לטובה.